Saturday, December 27, 2008

Sarbatori cu iz exotic..

In fiecare an..prin decembrie mi se intampla sa am acelasi vis..e ca o scurta revedere a intamplarilor petrecute in anul ce tocmai se incheie…este precum umblatul prin culoarele inguste ale Marocului…si te vezi alergand ca un vizitator strain care vrajit de mirajul exotic se lasa incantat de orice adiere calda, atingere matasoasa sau sunet pe care nu l-a mai auzit…

Astfel revezi cum incetineam din alergatul meu bezmetic doar pentru a-mi satisface curiozitatea starnita de „saluri” frumos colorate care la o simpla atingere parca ma invaluiau mangaindu-mi obrazul aspru, lovit de pulberea de nisip din decor…si asa am cazut…crezand ca o mangaiere precum cea oferita de acel biet sal nu voi mai gasi…si parca totul era…colorat..(am fost indemnata sa scriu „roz”..dar…nooopJ)…iluzie…dezamagire..

Apoi si mai grav ma vad vrajita, orbita, de mirosul incantator al „parfumurilor exotice” ce se raspandesc de la usile „parfumeriilor”…si imi doresc…ce anume?...nici eu nu mai stiu…dar parca sentimentul de pierdere in spatiu imi provoaca o senzatie atat de placuta incat nici nu mai dai doi bani pe ceea ce ar putea urma….

Amorteala sentimentala, una dupa alta…dar ce mai conteaza atat timp cat in momentul in care realizezi esti fericit…gustul amintirilor greselilor trecute nici nu te mai afecteaza…si astfel ajungi sa apreciezi ceea ce ai ca fiind o realitate frumoasa si nu o plasmuire marocana…si acum iti dai seama ca ai alaturi pe cineva alaturi de care poti fugi prin culoare inguste fara a mai fi ademenit de elemente simple…totul e complex…totul e al tau!

Cu optimism…
LA MULTI ANI!

No comments: