Wednesday, October 15, 2008

It's not goodbye..it's just...see you later...

In timp ce redactam ultimele articole am inceput sa ma gandesc tot mai mult la alegerile din ultima vreme...la balanta dintre castiguri si pierderi...si am realizat ...oare asta este ceea ce imi doresc...si daca nu...de ce nu am cercetat mai devreme lucrurile acestea...de ce am ocupat ferestrele libere cu lucruri atat de simpliste...asteptam?...ce anume?... recunostinta?... intelegere?... sfaturi...?de la cine?..de ce?...

M-am tot gandit cum sa fie aceasta ultima postare...si am hotarat...fara prea mult tam-tam...renunt sa mai scriu...cel putin o perioada de timp ...pana cand lucrurile vor deveni mai clare...mai sigure ...mai realiste...multumesc celor care mi-au urmarit sau citit blogul..celor care au crezut ca este o pierdere de timp si celor care au crezut ca este o arta sau o metoda practica de a-mi exprima sentimentele in mod constructiv....

Ramas bun!...

No comments: