Saturday, July 4, 2009

Pregatiri maine nunta, mai repede decat ma asteptam, :) happy

Mda dupa cum vorbeam intr-un articol anterior, despre cuvinte, ordinea lor, contextul si intelesul lor...titlul articolului a fost mesaj de status vineri pe messenger, iar ideea care se desprinde la o prima vedere este ca ma marit ...total neadevarat luand in considerare faptul ca la nunta mea se vor elibera 23 de porumbei albi iar porumbeii unchiului meu nu s-au imperecheat dupa noile reguli europene si astfel nu au primit autorizatie de zbor liber....:))
Bun cam atat cu detaliile privind nunta mea care nu se va realiza in urmatorii ani si sa explic cam despre ce este vorba: am fost chemata ca ospatar la o nunta nice fapt care nu doar ca imi va aduce posibilitatea de a fotografia aspecte ale nuntii ce imi vor fi utile pentru site-ul pe care il voi realiza ca lucrare de practica dar imi va fi de folos si pentru a omori timpul si asa mult...a!...si sa nu uit se partea financiara ;)...
Ideea este ca stiam ca voi primi aceasta "sansa" doar ca nu ma asteptam sa fie asa de repede si eram oarecum happy pentru acest motiv...iar ideea cu statusul a fost spontana..iar efectele deasemenea :)...
Acum sunt la distanta de 4 ore juma' de the big event...asa urati-mi casa de piatra!:))...scuze...am vrut sa zic bafta =))

No comments: