Sunday, February 1, 2009

Acum, ca niciodata...

In timpul sesiunii parca intelegem totul, parca aflam lucruri care de mult timp erau evidente, cunoastem persoane care ne ajuta sa ne simtim "impliniti" didactic, persoane pe care le cunosteam dar parca de data asta ne fac sa simtim altceva...si sentimentul nu este unul pasnic...este unul de usoara revolta, pana la dezvoltarea suprema a spiritului critic!

Da! Asta simt eu acum ca as putea critica, face paralele ciudate intre caractere, personaje reale care imi "coloreaza" existenta prin prezenta lor in lista mea de messenger, care se simte rusinata de contrastele dintre id-uri, avatare, statusuri si persoanele care le detin...

Aceste lucruri simple, care in mod evident pana acum nu mi-au trezit curiozitatea, spirirtul critic (pentru ca pentru mine nici nu contau...asta nu ca ar conta acum...), ma fac sa devin o persoana diferita...poate...complexa sa spun asa...o persoana care "simte" mai multe perspective..daca te intrebi ..."Oare ce urmeaza?"....iti spun eu..."Urmeaza!"....si tine-te tare pentru ca acum viziunea mea despre lumea care mereu a avut ceva de spus despre mine, s-a schimbat...si poate ca a venit timpul sa mai spun si eu ceva despre ea...

Acest post este unul de legatura intre ceea ce s-a vorbit si ceea ce voi vorbi...este un post pregatitor...este precum briza dulce-amaruie, racoritoare care prevesteste venirea unei ploi ce ne va spala fruntile fierbinti de atata stat in sala de lectura in linistea asurzitoare...

No comments: