Sunday, April 6, 2008

Prinsa....

Gandesc, filozofez, imi dau cu parerea, fac comparatii, metafore, joc teatru pentru a parea stapana pe mine, pentru a parea a fi o persoana puternica, de neinvins, schimbata,...ma amagesc...sunt prinsa!!

Sunt prinsa in timp, in spatiu, in corp, in conceptii, in idei si ganduri...sunt prinsa de imprejurari si circumstante...

Omul este facut sa fie liber in simtire si cugetare...

Prizionera parca fara scapare...

Gandirea, simtirea...ma fac sa imi doersc sa-mi traiesc viata la maxim asa cum mi-a fost dat...sa accept...sa uit...sa calculez raportul beneficii-pierderi...dar...memoria...ea...ea imi joaca feste..ma face sa cred ca exista motive pentru fiecare actiune trecuta....

Timpul...dusman vesnic in mod ironic...trece repede in timp ce sta...

Viata...un lung sir de intamplari asemanatoare care fac sa para prezentul, trecut si trecutul, viitor...cuvinte mari pentru un om...atat de...mic....

No comments: