Sunday, March 23, 2008

APARENTA VS. ESENTA

Si eu, la fel ca oricine...sunt vrand, nevrand o persoana duala...in interiorul careia se duce o lupta apriga intre aparenta si esenta...Daca ar fi sa ma intreb care sunt definitiile celor doi termeni..fara a apela la dictionar...as putea spune ca....esenta este caracterizata de acele aspecte, trairi, sentimente, calitati, defecte sau idealuri cu care ne-am nascut sau spre care in mod involuntar tindem...pe cand aparenta este data de acele sentimente, aspecte, calitati sau defecte pe care noi le etalam in diferite scopuri...sa aratam cat de puternici, hotarati, schimbati, buni sau smecheri suntem...toate astea pentru a ne simti mai bine in pielea noastra sau pentru a crea o alta imagine a noastra.
Daca multi se ascund in spatele aparentei pentru a fi mai grozavi pentru mine este primul mod de a-mi crea putere, incredere si autostima...eu nu vreau sa "scap" de esenta ...pentru ca asa cum am mai spus ...prefer sa lupt decat sa ma schimb!...Oamenii au senzatia ca cea care ii catalogheaza este aparenta...dar in realitate...esenta este cea care le va calauzimereu pasii...aparentele se schimba...esenta..niciodata...ascultati-va instinctele dar cu judecata!

No comments: