Saturday, March 8, 2008

Amintirile lui 8 Martie...

Desi pare usor in urma..am ales sa redactez un articol despre 8 Martie..pentru ca nu-i asa baieti...ca este o zi importanta? :)OK..deci, articolul nu va fi impanzit de imagini cu femei cu flori sau distrandu-se in nu stiu ce bar de fitze... ci va cuprinde o scurta prezentare a itinerariului unei zile nemaipomenite...a unei zile aparent linistita dar plina de surpize, "de nou" ..

Daca as fi scris in dimineata zilei cu pricina..probabil ca ar fi avut o "nota" accentuata de pesimism...dar ziua de azi...9 Martie...imi da posibilitatea sa fiu mai optimista...dupa mult timp..in fine sa nu mai lungim povestea...daca dimineata nu promitea nimik...odata cu venirea orei 12 totul s-a schimbat la 360 de grade...iar sarbatoarea a inceput cu un schimb de cadouri si o iesire de milioane in oras cu mama..asa ca intre femei... :P...iar apoi..surpriza surprizelor...o plimbare la Cincis...unde am avut ocazia sa vad ceea ce nu am pretuit niciodata...imaginile surpinzatoare ale barajului intr-un apus tarziu...coborarea serpentinelor...desi suna ciudat... a fost ca un zbor: cu o adiere usoara a aerului care se strecura prin geamul usor deschis...cu muzica pe placul meu...cu un sentiment de "betie emotionala"...super...

Totul era minunat...dar se pare ca "timpul nu mai avea rabdare" :) si trecea parca mai repede decat ne-am fi asteptat...parca si ceasul era nedumerit de trecerea minutelor....In acelasi sentiment s-a incheiat seara....si in plus cu amintiri ce nu vor putea fi usor uitate...Multumesc "responsabililor" pentru o zi ca 08.03.2008...

1 comment:

Anonymous said...

parca nici nu au trecut 5 ani jumate... chiar imi place sa recitesc blogul tau. pacat ca nu mai scri