Tuesday, April 12, 2011

NightClubbing si el... ;)

Viata, studentia, petrecerile, cursurile la care abia ajungi pentru ca nu ai auzit alarma programata sa sunedupa 45 de minute dupa ce te-ai pus in pat...machiajul ramas pe chipul tau de cu o seara inainte....amintiri...amintiri placute ale unor nopti de distractie , dans, flirt, socializare sau cum i-am spune...Clubbing Nights...mereu au fost ..intr-o forma sau alta, la fel au existat si "jocurile" sociale, pregatirile pentru marile "ieseli" =))...dar ne place sau nu..mereu a existat reversul medaliei : mahmureala, febra musculara, parul ciufulit, tenul afectat, ochi obositi, buzele uscate...etc.E ciudat, ca in dimineata asta, o dimineata obisnuita, nu una care succede o noapte de club, uitandu-ma in oglinda, realizez ca pot observa ultimele intamplari, ultimele sesiuni de stres, asternute fara obrzare pe fata mea, ochii par umflati de somnul fortat, buzele uscate de vremea capricioasa, ba calda, ba invelita in vant aspru de vara torida...ma simt ca o bucata de sol pe timp de seceta...

Brusc pe fata mi se contureaza un suras,lagndul vremurilor trecute, la remediile pentru problemele pe care le observam in oglinda si probabil ca si voua va suna cunoscute ideile precum : Curatati un cartof, taiati-l in felii subtiri si puneti-l pe pleoape. Potasiul continut de cartofi ajuta si la eliminarea cearcanelor. Feliile de cartofi pot fi inlocuite cu succes de felii de castravete. Amestecati sucul stors de la o rosie cu cel de la o lamaie si aplicati-l pe pielea din jurul ochilor. Asteptati 30 de minute, dupa care clatiti alternativ cu apa calda si rece. Tratamentul aztec: aplicati felii subtiri de avocado sub ochi si asteptati 20 de minute. Rezultatele sunt uimitoare.
Remediu rapid: tineti o lingura in apa rece si apoi puneti-o pe ochi. Pentru cearcane, aplicati ulei de cocos in regiunea din jurul ochilor si masati timp de 2-3 minute. Aplicati comprese cu lapte rece timp de 10-15 minute.....si toate astea pentru efecte vizibile dupa "enshpe" mii de zile...

Uitandu-ma pe etajera oglinzii imi amintesc ca am lasat de la Gerovital Plant un tub de Ser contur pentru ochi si buze...si pe loc fac legatura..asata-i pentru mine: ceva usor, natural, la indemana, ceva care sa ma faca sama simt mai speciala ca alata data, rasfatata, ceva caresa imi trateze pielea stresata, ceva care odata aplicat sa lupte in continuu impotriva factorilor asprii de mediu, ceva care sa imi hidrateze pielea...Cine nu si-ar dori asa ceva?....

El(Contour Serum Eyes and Lips) + eu =o noua zi inceputa perfect!

No comments: