Thursday, November 11, 2010

Si am presarat picuri de ploaie( in asentiment)...


"Pune in mana unui copil un creion si el va stii sa iti picteze viata in tonuri deschise"...pune-mi in mana acuarela timpului iar eu voi ilustra rabdarea in tonuri tulburi, indarjirea in tonuri argintii si framantarea...hmmm...framantarea, va prinde forme nebanuite de ploi marunte...viata..viata e frumoasa...chiar misto cum ar spune un amic...noi o complicam...oare?!

Ciudat..idee articolului a aparut pe autocar acum 2 saptamani...intr-o dimineata cu vant "suparat" dar cald...aproape fierbinte..uscat...aproape secetos...si am gandeam...indarjirea lui afecteaza solul?!...Ciudat...ciudata vremea...ciudata viata...vantul...atingea solul...il incalzea..il facea sa se cutremure in fata maiestriei lui...poate ca asa si noi...incercam sa facem sa fie totul misto in viata noastra...si chiar facem "lucrurile" sa se intample...schimbam destine...croim cai...oare?!

In primul rand ..care destine?..ce schimbam?..oare.... tocmai schimbarea asta.... nu este cumva greseala noastra?...primul pas facut dincolo de geamandura?

Azi...inca 19 noiembrie..cand ploaia a pus stapanire pe noapte, la fel si ele...in asentiment...am ales sa continui articolul...din dorinta de a rupe randul...din dorinta de a nu renunta a mai spera...

No comments: