Saturday, May 17, 2008

Sunt un cactus!


Cred ca mereu mi-am imaginat cat de romantic ar fi ca iubitul meu sa ma compare cu o floare...cu o plapanda, gingasa, suava floare...mereu mi-am imaginat ca ar putea sa aleaga o orhidee sau de ce nu ...un trandafir albastru...in fine...dupa lungi "framantari"am ajuns la o concluzie...sunt un cactus!...

O floare atat de puternica in conditii vitrege dar atat de sensibila la primele raze de soare...la putinii picuri de apa clara si la o vorba buna...asa sunt eu...chiar si in conditii mai putin bune imi traiesc viata cu resemnare si cu increderea aparitiei soarelui in viata mea intr-o zi...aparitiei cuvantului bun, mangaierii sincere si alinarii calde...

Desi cu tepisorii mereu pregatiti de aparare...la simpla aparitie a iubirii,caldurii umane sincere sunt gata sa infloresc in cele mai neasteptate moduri, culori...iar fiecare inflorire ma face sa am incredere mai mare...sa rezist mai bine la conditiile austere ale lumii contemporane...

No comments: