Sunday, December 30, 2007

Ceea ce nu te doboara in 2007...te face mai puternic in 2008

Luand o pauza intre pregatitul sarmalelor si pregatirea prajiturilor...imi rezerv cateva minute si ma gandesc...
Ce reprezinta anul 2007 pentru mine?Cat de bun sau cat de rau a fost?...Imediat imi vin in minte imagini precum cele ale atestatului la informatica...si sarbatorirea rezultatului...urmand sa imi amintesc de balul de sfarsit de liceu iar apoi nu pot sa nu imi amintesc de ultimele zile de scoala...cu tensiune, nerabdare si usoara melancolie...treptat ajung chiar sa imi amintesc de fiecare zi de emotie din cele doua saptamani de bacalaureat...pentru ca apoi sa urmeze zilele asteptarii rezultatelor si triumful.

Acest an a fost unul plin de surpize placute si mai putin placute ...toate trebuiau sa se intample la un moment dat.

Anul a fost in general unul agitat cu inscrieri la faculati, confirmari si "mutari" decisive.Singura parte linistita a acestui an a fost cea cuprinsa intre sarbatori...parte care mi-a dat sansa sa meditez mai mult asupra realitatii in care traiesc...



Sper ca anul care va veni va fi unul mai bun...

No comments: